No Worries

14 januari 2018 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Hoevaak hebben we dat de afgelopen weken niet gehoord van de Australiers: no worries, oftewel... maak je geen zorgen. Nou... Dat houden we zeker vast!  Ze noemen je op het einde van de zin (in mijn geval) hon, love of sweetheart, en bij Jan: mate. Wij samen: hi guys. Ze zijn vriendelijk, rustig en respectvol en zeker gastvrij.

en nu... Na 8 weken vakantie weer terug naar Amsterdam en naar huis. In Singapore maakten we de eerste regen al mee van achter de ramen van ons vliegtuig. En nu, na nog een lange ruk van ruim 12:00 uur, weer veilig terug in Nederland.

We hebben ongelofelijk veel gezien, ervaren en beleefd en komen absoluut "rijker" terug dan dat we gegaan zijn. Vooral de overweldigende wijdsheid en ruimte, de veelzijdige natuur en de onbezorgde rustige manier van leven hebben we in ons hart gesloten en zullen ons nog lang bijblijven. Voor ons was het: de ultieme vrijheid voelen. We beseffen ons terdege dat we geluksvogels zijn dat we dit kunnen en mogen doen.

Na thuiskomst wordt er van onze reisverhalen en bijgaande foto's een boekje gemaakt zodat we nog eens terug kunnen blikken. We bedanken onze trouwe bezoekers voor de reacties en de mails en hopen dat jullie er ook van genoten hebben en zeggen net als de Aussies: no Worries !!!!!

1. Threes:
    14 januari 2018
    geweldige reis zeg! welkom thuis en lekker nagenieten.
    wij zijn in Zuid Afrika aan het genieten van de luxe na ons jaar Zambia en komen over 2 weken.
    dank voor het mogen meereizen!
  2. Afra:
    14 januari 2018
    Welkom thuis !!!!!!!!!
    Ben nieuwsgierig hoe jullie er ook 'ns weer uitzien (zou mijn vader zeggen), maar wil ook wel weer even knuffelen, hoor !!!!!!!!
  3. Jan en Rianne:
    15 januari 2018
    Threes en Leopold, jullie hebben het ook verdiend om nu ff uit te rusten! Geniet ervan en liefs van hier
  4. Giny en Leen:
    16 januari 2018
    heel fijn dat jullie veilig thuis zijn na een volgens ons een onvergetelijke vakantie
    dus lekker uitrusten en bij komen van alle indrukken
    wij zijn zeer benieuwd naar het boekwerk
    graag tot ziens en no worries
  5. Leo en Addie van Roosmalen.:
    17 januari 2018
    Als het fotoboek met reisverhalen klaar is praten we er nog eens over na. De moeite waard de reis opnieuw te beleven.
    Groetjes en een vlotte start hier.